Oferty pracy w UŁ

W tej sekcji znajdą Państwo oferty pracy na Uniwersytecie Łódzkim. Informacje wprowadza i aktualizuje Dział Spraw Pracowniczych UŁ.

specjalista ds. relacji z mediami

Centrum Komunikacji i PR Administracja

Uniwersytet Łódzki

Centrum Promocji

zatrudni

specjalistę ds. relacji z mediami
w pełnym wymiarze czasu pracy

Jeśli:

  • chcesz wyznaczać kierunki w komunikacji nauki, współtworzyć i realizować projekty komunikacyjne dla jednej z najważniejszych uczelni wyższych w Polsce,
  • masz co najmniej 3 lata doświadczenia w agencji PR, mediach lub dziale komunikacji w firmie/organizacji,
  • masz dobre relacje z mediami ogólnopolskimi i lokalnymi oraz swobodnie nawiązujesz nowe kontakty i poszerzasz swoją bazę kontaktów (blogi media ogólnopolskie, naukowe, kulturalne, biznesowe),
  • piszesz ciekawe i merytoryczne treści w języku polskim,
  • posługujesz się swobodnie językiem angielskim,
  • znasz narzędzia z pakietu Microsoft 365 lub chcesz się ich nauczyć,
  • lubisz dynamiczne środowisko pracy, doskonale radzisz sobie z priorytetyzacją zadań́ i potrafisz terminowo realizować swoje zadania,
  • jesteś osobą samodzielną, zorientowaną na cel,
  • widzisz siebie w dużym zespole o różnorodnych zadaniach,
  • bliskie są ci wartości takie jak odwaga, ciekawość, zaangażowanie, współpraca i szacunek

to Centrum Promocji Uniwersytetu Łódzkiego jest miejscem, gdzie uwolnisz umysł i rozwiniesz skrzydła.


Jakie zadania czekają na Ciebie?

  • nawiązywanie i prowadzenie relacji z redakcjami mediów ogólnopolskich i lokalnych oraz z blogerami i influencerami,
  • tworzenie treści dopasowanych do potrzeb wielokanałowej komunikacji, przede wszystkim materiałów dla mediów,
  • bieżący kontakt z pracownikami naukowymi i administracyjnymi uczelni,
  • realizacja strategii komunikacji z kluczowymi grupami docelowymi Uniwersytetu Łódzkiego: studentami, doktorantami, absolwentami, pracownikami, kandydatami,
  • współtworzenie taktyk komunikacyjnych dla kluczowych przedsięwzięć i tematów realizowanych na Uniwersytetu Łódzkiego,
  • współpraca z rzecznikiem prasowym i zespołem odpowiedzialnym za komunikację Uniwersytetu Łódzkiego w mediach, mediach społecznościowych, własnych kanałach komunikacji,
  • stałe rozwijanie swoich kompetencji w zakresie relacji z mediami, social mediów, marketingu treści,
  • dzielenie się wiedzą z zespołem Centrum Promocji.

Co oferujemy?

  • pracę w instytucji o ugruntowanej pozycji na rynku, gwarantującej stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji,
  • pracę z zespołem specjalistów z różnych obszarów, od których z pewnością wiele się nauczysz,
  • realny wpływ na kształt i efekt prowadzonej przez Uniwersytet Łódzki komunikacji,
  • możliwość udziału w wyjazdach zagranicznych, np. Erasmus+,
  • bogaty pakiet socjalny (m.in. trzynasta pensja, karta sportowo-rekreacyjna, ubezpieczenie na życie i NNW, prywatna opieka medyczna, dofinansowania wyjazdów wakacyjnych i udziału w wydarzeniach kulturalnych, dofinansowania do przedszkoli, preferencyjne warunki dostępu do Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego).


Etapy procesu rekrutacyjnego:

  • zbieranie aplikacji – od 23 lipca do 11 sierpnia 2021 r.
  • kontakt z kandydatami wyłonionymi do II etapu – od 12 do 16 sierpnia 2021 r.
  • rozmowy kwalifikacyjne i realizacja zadania rekrutacyjnego – od 17 do 25 sierpnia 2021 r.
  • decyzja – do 30 sierpnia 2021 r.



Oferty zawierające:

  • CV,
  • próbkę treści (przykładową informację prasową),
  • TOP 10 wypracowanych w ciągu ostatnich 12 miesięcy publikacji (screeny/linki)

prosimy kierować na adres e-mail: promocja@uni.lodz.pl w terminie od 23.07.2021 r. do 11.08.2021 r.

Zastrzegamy sobie prawo przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych tylko z wybranymi osobami.

Klauzula dla kandydata do pracy

Informacje

Data ogłoszenia: 23 lipca 2021 Termin nadsyłania ofert: 11 sierpnia 2021
Instytucja: Uniwersytet Łódzki, Administracja, Centrum Komunikacji i PR Miasto: Łódź Stanowisko: specjalista ds. relacji z mediami Wymiar godzinowy: pełny etat