Oferty pracy w UŁ

W tej sekcji znajdą Państwo oferty pracy na Uniwersytecie Łódzkim. Informacje wprowadza i aktualizuje Dział Spraw Pracowniczych UŁ.

Specjalista ds. komunikacji nauki i badań

Centrum Komunikacji i PR Administracja

Centrum Promocji Uniwersytetu Łódzkiego zatrudni specjalistę ds. komunikacji nauki i badań

Jeśli:

  • chcesz wyznaczać kierunki w komunikacji nauki, współtworzyć i realizować projekty komunikacyjne dla jednej z najważniejszych uczelni wyższych w Polsce,
  • masz co najmniej 4 lata doświadczenia w komunikacji 360, z czego minimum 2 lata na samodzielnym stanowisku, zdobyte w agencji PR, mediach lub dziale komunikacji w firmie/organizacji (doświadczenie w komunikacji nauki nie jest konieczne, ale będzie atutem)
  • piszesz ciekawe i merytoryczne treści w języku polskim,
  • posługujesz się swobodnie językiem angielskim,
  • potrafisz stworzyć i wdrożyć strategię komunikacji nauki, która będzie wynikać ze Strategii UŁ na lata 2021-2030 i wspierać realizację określonych w niej celów
  • potrafisz i chcesz współpracować z wieloma osobami nad wieloma projektami komunikacyjnymi jednocześnie
  • masz wypracowane relacje z mediami ogólnopolskimi i lokalnymi oraz swobodnie nawiązujesz nowe kontakty i poszerzasz swoją bazę kontaktów (blogi, media ogólnopolskie, naukowe, kulturalne, biznesowe)
  • wiesz, lub dowiesz się, czym różni się popularyzacja nauki od jej upowszechniania,
  • znasz narzędzia z pakietu Microsoft 365 lub chcesz się ich nauczyć,
  • lubisz dynamiczne środowisko pracy, doskonale radzisz sobie z priorytetyzacją zadań́ i potrafisz terminowo realizować swoje zadania,
  • jesteś osobą samodzielną, zorientowaną na cel,
  • widzisz siebie w dużym zespole o różnorodnych zadaniach,
  • bliskie są ci wartości takie jak odwaga, ciekawość, zaangażowanie, współpraca i szacunek,

to Centrum Promocji Uniwersytetu Łódzkiego jest miejscem dla Ciebie.

Jakie zadania czekają na Ciebie?

  • stworzenie strategii komunikacji nauki i wdrożenie jej we współpracy z zespołem Centrum Promocji, władzami i pracownikami UŁ
  • komunikacja potencjału naukowego UŁ – osiągnięć uczelni i jej pracowników – w kanałach własnych i zewnętrznych
  • współpraca z naukowcami UŁ na różnym etapie kariery naukowej (od studentów po doświadczonych badaczy) – bieżąca komunikacja, wyszukiwanie tematów do komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, wspieranie naukowców w komunikacji ich osiągnięć w dostępnych dla nich kanałach (w tym np. ResearchGate)
  • współpraca z jednostkami UŁ mająca na celu tworzenie materiałów, procedur, poradników, szkoleń, treści wspierających naukowców w komunikacji efektów ich pracy naukowej w sposób, który wpłynie na ich widoczność
  • poznanie narzędzi budowania widoczności uczelni i naukowców i bieżące ich wykorzystywanie w pracy (np. rankingi uczelni wyższych i zasady ich tworzenia, baza Scopus i inne)
  • komunikowanie nauki uprawianej na Uniwersytecie Łódzkim poprzez kanały własne uczelni oraz we współpracy z mediami
  • nawiązywanie i prowadzenie relacji z redakcjami mediów ogólnopolskich i lokalnych oraz z blogerami i influencerami zajmującymi się nauką,
  • tworzenie treści dopasowanych do potrzeb wielokanałowej komunikacji, prezentujących naukę w sposób atrakcyjny dla różnych grup docelowych i przedstawicieli różnych generacji,
  • realizacja strategii komunikacji z kluczowymi grupami docelowymi Uniwersytetu Łódzkiego: studentami, doktorantami, absolwentami, pracownikami, kandydatami,
  • współtworzenie taktyk komunikacyjnych dla kluczowych przedsięwzięć i tematów realizowanych na Uniwersytetu Łódzkiego,
  • współpraca z rzecznikiem prasowym i zespołem odpowiedzialnym za komunikację Uniwersytetu Łódzkiego w mediach, mediach społecznościowych, własnych kanałach komunikacji,
  • opiniowanie powstających na UŁ treści w zakresie ich przydatności dla realizacji celów strategicznych,
  • zarządzanie treściami wizerunkowymi i wewnętrznymi nt. nauki na UŁ (treści na stronie internetowej uni.lodz.pl oraz w intranecie)
  • stałe rozwijanie swoich kompetencji w zakresie komunikacji strategicznej, komunikacji nauki, relacji z mediami, social mediów, marketingu treści,
  • dzielenie się wiedzą z zespołem Centrum Promocji.

Co oferujemy?

  • pracę w instytucji o ugruntowanej pozycji na rynku, gwarantującej stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji,
  • pracę z zespołem specjalistów z różnych obszarów, od których z pewnością wiele się nauczysz,
  • realny wpływ na kształt i efekt prowadzonej przez Uniwersytet Łódzki komunikacji,
  • możliwość pracy w elastycznych godzinach,
  • możliwość udziału w wyjazdach zagranicznych, np. Erasmus+,
  • bogaty pakiet socjalny (m.in. trzynasta pensja, karta sportowo-rekreacyjna, ubezpieczenie na życie i NNW, prywatna opieka medyczna, dofinansowania wyjazdów wakacyjnych i udziału w wydarzeniach kulturalnych, dofinansowania do przedszkoli, preferencyjne warunki dostępu do Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego).

Etapy procesu rekrutacyjnego:

  • zbieranie aplikacji: od 25.04.2022 r. do 25.05.2022 r.
  • kontakt z kandydatami wyłonionymi do II etapu: od 26.05 do 31.05.2022 r.
  • rozmowy kwalifikacyjne i realizacja zadania rekrutacyjnego: od 10.06 do 15.06.2022 r.
  • decyzja: do 30.06.2022 r.

Oferty zawierające:

•CV,

•próbkę treści (przykładową treść na temat nauki realizowanej na Uniwersytecie Łódzkim),

prosimy przesyłać w terminie do 25.05.2022 r. na adres: promocja@uni.lodz.pl.

Skontaktujemy się z wybranymi z wybranymi osobami.

Klauzula dla kandydata do pracy

Informacje

Data ogłoszenia: 25 kwietnia 2022 Termin nadsyłania ofert: 25 maja 2022
Instytucja: Uniwersytet Łódzki, Administracja, Centrum Komunikacji i PR Miasto: Łódź Stanowisko: Specjalista ds. komunikacji nauki i badań Wymiar godzinowy: 1/1