Oferty pracy w UŁ

W tej sekcji znajdą Państwo oferty pracy na Uniwersytecie Łódzkim. Informacje wprowadza i aktualizuje Dział Spraw Pracowniczych UŁ.

asystent

Katedra Marketingu Wydział Zarządzania

REKTOR

UNIWERSYTETU ŁÓDZKIEGO
ogłasza konkurs na stanowisko

ASYSTENTA

w Zakładzie Strategii Marketingowych w Katedrze Marketingu na Wydziale Zarządzania UŁ

Kandydaci powinni spełniać następujące kryteria merytoryczne:

  • uzyskany tytuł magistra;
  • zainteresowania badawcze w zakresie marketingu i zarządzania,
  • posiadać dorobek publikacyjny z zakresu marketingu i zarządzania (co najmniej 2 publikacje w postaci artykułu lub rozdziałów monografii w wydawnictwach uwzględnionych na aktualnej liście MNiSW);
  • biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie, niezbędna do prowadzenia zajęć dydaktycznych, przygotowywania tekstów naukowych oraz wygłaszania referatów konferencyjnych w tym języku (dla obcokrajowców);
  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, niezbędna do prowadzenia zajęć dydaktycznych, przygotowywania tekstów naukowych oraz wygłaszania referatów konferencyjnych w tym języku;
  • co najmniej 1 wystąpienie na konferencji naukowej;
  • udział w co najmniej 1 projekcie naukowym lub biznesowym.

Dodatkowymi atutami będą:

  • podstawowa znajomość narzędzi do analizy danych: IBM SPSS;
  • udokumentowana aktywność w organizacjach studenckich lub doktoranckich;
  • udokumentowane co najmniej roczne doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z marketingiem;
  • udokumentowany udział w pracach organizacyjnych nad wydarzeniami naukowymi o charakterze międzynarodowym.

Zgłoszenia na konkurs należy dostarczyć lub przesłać na adres:

Wydział Zarządzania UŁ

Katedra Marketingu

ul. Jana Matejki 22/26, 90-237 Łódź

pok. 236 (tel. kontaktowy 42 635 52 05)

e-mail: km.wz@uni.lodz.pl

do dnia 7.08.2022 r. (w przypadku przesyłki liczy się data stempla pocztowego).

Do zgłoszenia konkursowego należy dołączyć:

  • Podanie o zatrudnienie skierowane do J.M. Rektora Uniwersytetu Łódzkiego;
  • Kwestionariusz osobowy;
  • Życiorys;
  • Odpis dyplomu magistra;
  • Informacje o dorobku naukowym, dydaktycznym i organizacyjnym wraz z wykazem publikacji naukowych;
  • Zobowiązanie do podjęcia zatrudnienia w Uniwersytecie Łódzkim jako podstawowym miejscu pracy i w pełnym wymiarze czasu pracy;
  • Oświadczenie kandydata, że spełnia wymogi określone w art. 109 ww. ustawy;
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych - Dz. U. Nr 133 poz. 883);
  • Dokumenty potwierdzające wymagania określone w ogłoszeniu.

Termin rozstrzygnięcia konkursu: 5.09.2022

Koszty związane z przybyciem na posiedzenie Wydziałowej Komisji Konkursowej pokrywa zainteresowany.

Wygranie konkursu nie jest gwarancją zatrudnienia.

Klauzula dla kandydata do pracy

Informacje

Data ogłoszenia: 8 lipca 2022 Termin nadsyłania ofert: 7 sierpnia 2022 Termin rozstrzygnięcia: 5 września 2022
Instytucja: Uniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzania, Katedra Marketingu Miasto: Łódź Stanowisko: asystent Dyscyplina naukowa: nauki o zarządzaniu Wymiar godzinowy: pełny etat
Wyniki konkursu: 1. wyniki konkursu 2022_KM_2