Oferty pracy w UŁ

W tej sekcji znajdą Państwo oferty pracy na Uniwersytecie Łódzkim. Informacje wprowadza i aktualizuje Dział Spraw Pracowniczych UŁ.

pracownika zespołu Helpdesk

Centrum Informatyki Administracja

W zakres obowiązków wchodzić będą:

  • Obsługa procesów kancelaryjnych jednostki:
    • korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
    • dokumentów finansowych (rejestracji i wystawiania faktur, not księgowych, inne);
    • drukowania, kopiowania i kompletowanie dokumentów;
  • Prowadzenia i nadzoru materiałów i środków trwałych jednostki (wystawiania dokumentów, rejestracji w księgach etc.);
  • Obsługi centrali telefonicznej;
  • Nadzoru nad materiałami biurowymi jednostki i ich zaopatrzeniem;
  • Nadzoru nad dokumentacją i organizowaniem szkoleń dla pracowników jednostki;
  • Nadzór nad obsługą certyfikatów kwalifikowanych dla pracowników UŁ;
  • Wsparcie pracowników UŁ w użytkowaniu systemów IT.

Oczekiwane Umiejętności

  • wykształcenie wyższe lub min. średnie
  • dobra obsługa komputera (znajomość pakietu MS Office) i urządzeń biurowych;
  • umiejętność pracy w zespole,
  • komunikatywność;
  • dokładności i sumienności;
  • wysokiej kultury osobistej;
  • dobra organizacja pracy
  • punktualności;
  • chęci zdobywania wiedzy;
  • mile widziana znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym

Co oferujemy

  • na początek umowę o pracę na zastępstwo z możliwością kontynuacji pracy w kolejnych latach w renomowanej Uczelni;
  • Możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia poprzez uczestnictwo w dużych projektach,
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, gwarantującej stabilne i atrakcyjne zatrudnienie,
  • System premiowy i bonusowy,
  • Pracę w zespole ludzi przyjaznych, zaangażowanych i z dużym doświadczeniem,
  • Bogaty pakiet socjalny (m.in. karta FitProfit, dofinansowanie wypoczynku pracownika i członków rodziny, dofinansowaniezakupu biletów na imprezy kulturalne, dofinansowanie przedszkola dla dzieci, pracowniczy program emerytalny, kasa zapomogowo-pożyczkowa, pożyczki mieszkaniowe, dofinasowanie zajęć sportowych).

Oferty proszę przesyłać na adres: ci@uni.lodz.pl w terminie do dnia 29 lutego 2020r.

Klauzula dla kandydata do pracy

Informacje

Data ogłoszenia: 22 listopada 2019 Termin nadsyłania ofert: 17 stycznia 2020
Instytucja: Uniwersytet Łódzki, Administracja, Centrum Informatyki Miasto: Łódź Stanowisko: pracownika zespołu Helpdesk Wymiar godzinowy: pełen etat