Oferty pracy w UŁ

W tej sekcji znajdą Państwo oferty pracy na Uniwersytecie Łódzkim. Informacje wprowadza i aktualizuje Dział Spraw Pracowniczych UŁ.

Specjalista ds. marketingu internetowego

Centrum Komunikacji i PR Administracja

Specjalista ds. marketingu internetowego

Miejsce zatrudnienia: Uniwersytet Łódzki, Centrum Promocji

Czego oczekujemy:

  • co najmniej 2-letniego doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu działań z zakresu SEM/SEO, optymalizacji stron internetowych;
  • znajomości mechanizmów SEO/SEM oraz wiedzy na temat składni HTML i podstaw technologii stron WWW;
  • wykształcenia wyższego;
  • umiejętności podejmowania decyzji w oparciu o dane (w tym znajomość Google Analytics)
  • znajomość nowych trendów w marketingu internetowym;
  • odpowiedzialności, dokładności, samodzielności oraz bardzo dobrej organizacji pracy;
  • umiejętności pracy w zespole.

Zakres obowiązków:

  • współtworzenie i wdrażaniem strategii SEM, SEO;
  • przygotowywanie wytycznych i specyfikacji dot. optymalizacji treści;
  • wykonywanie audytów serwisów internetowych oraz analizy ruchu na stronach;
  • Optymalizacja stron internetowych pod kątem wyszukiwarek przy ścisłej współpracy z copywriterem;
  • tworzenie cyklicznych raportów/analiz.

Co oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia – po okresie próbnym oferujemy pracę w pełnym wymiarze (etat) na czas określony do września 2022 r. w ramach projektu
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, gwarantującej stabilne i atrakcyjne zatrudnienie,
  • pracę w zespole ludzi przyjaznych, zaangażowanych i z dużym doświadczeniem,
  • bogaty pakiet socjalny (m.in. pracowniczy program emerytalny, kasa zapomogowo-pożyczkowa, pożyczki mieszkaniowe, karta FitProfit, dofinasowanie zajęć sportowych, dofinansowanie wypoczynku pracownika i członków rodziny, dofinansowanie zakupu biletów na imprezy kulturalne, dofinansowanie przedszkola dla dzieci),
  • zatrudnienie w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Projekt realizowany przez Uniwersytet Łódzki w ramach konkursu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju POWR.03.05.00-IP.08-00-PZ1/17, na podstawie umowy nr POWR.03.05.00-00-Z092/17-00 z dnia 28.06.2018 r.

Sposób aplikacji:

CV oraz list motywacyjny prosimy przesłać w terminie do dnia 25.05.2020 r., na adres: cp@uni.lodz.pl

Zastrzegamy prawo skontaktowania się z wybranymi kandydatami w celu przeprowadzenia rozmowy rekrutacyjnej.

Klauzula dla kandydata do pracy

Informacje

Data ogłoszenia: 11 maja 2020 Termin nadsyłania ofert: 25 maja 2020
Instytucja: Uniwersytet Łódzki, Administracja, Centrum Komunikacji i PR Miasto: Łódź Stanowisko: Specjalista ds. marketingu internetowego Wymiar godzinowy: 1/1 etatu