Oferty pracy w UŁ

W tej sekcji znajdą Państwo oferty pracy na Uniwersytecie Łódzkim. Informacje wprowadza i aktualizuje Dział Spraw Pracowniczych UŁ.

Adiunkt w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych

Katedra Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych

Instytucja: Uniwersytet Łódzki, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych, Katedra Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji

Miasto: Łódź

Stanowisko: adiunkt w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych

Dyscyplina naukowa: nauki o polityce i administracji

Data ogłoszenia: 06.10.2020 r.

Termin składania ofert do: 05.11.2020 r.

Link do strony uczelni: www.uni.lodz.pl

Dodatkowe informacje: Zgłoszenie na konkurs należy dostarczyć na poniższy adres lub przesłać mailowo:

Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych

Katedra Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji

ul. Narutowicza 59a

90-131 Łódź, Poland

marketing@uni.lodz.pl

Telefon kontaktowy: 42 665 54 52

Słowa kluczowe: konkurs na stanowisko adiunkta badawczo-dydaktycznego, nauki o polityce i administracji, marketing międzynarodowy, marketing internetowy.

Opis:

Kandydat/ka na w/w stanowisko powinien spełniać wymogi art. 113, art. 116 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2018 r., poz. 1668).


Kandyda/ka ubiegający/a się zatrudnienie powinien:

  • mieć ukończone studia magisterskie w zakresie studiów międzynarodowych i politologicznych,
  • posiadać dyplom doktora w dziedzinie nauk społecznych w dyscyplinie nauki o polityce i administracji,
  • wykazać gotowość do podjęcia zatrudnienia w UŁ jako podstawowym miejscu pracy,
  • posiadać umiejętność pisania tekstów naukowych z obszaru nauk o polityce oraz marketingu międzynarodowego (udokumentowaną publikacjami),
  • znać biegle język polski oraz język angielski na poziomie umożliwiającym prowadzenie zajęć dydaktycznych;
  • posiadać doświadczenie praktyczne w procesie dydaktycznym w zakresie prowadzenia zajęć z zakresu marketingu, marketingu międzynarodowego; marketingu internetowego i komunikacji marketingowej w języku angielskim dla międzynarodowych grup studentów (minimum 2 lata);
  • posiadać doświadczenie w koordynowaniu programów nauczania kierowanych do międzynarodowego odbiorcy na poziomie uczelni wyższej;

Dodatkowym atutem będzie, jeżeli:

  • kandydat/ka będzie posiadać doświadczenie w zakresie publikowania i promowania treści na stronach internetowych i w mediach społecznościowych;
  • kandydat/ka będzie posiadać doświadczenie zawodowe w zakresie pracy administracyjnej w uczelni wyższej;
  • kandydat/ka uczestniczył w konferencjach naukowych;
  • kandydat/ka będzie mieć doświadczenie udziału w projektach międzynarodowych lub krajowych –naukowych lub łączących świat nauki i biznesu.


Osoby przystępujące do konkursu powinny złożyć podanie o zatrudnienie skierowane do J.M. Rektora UŁ, wraz z wymienionymi poniżej załącznikami:

  • kwestionariusz osobowy oraz oświadczenia dostępne na stronie internetowej Uniwersytetu Łódzkiego http://dsp.uni.lodz.pl/druki-do-pobrania/ kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie-wzór; oświadczenia przy zatrudnianiu pracownika 2019-wzór,
  • klauzulę RODO dostępną na stronie internetowej Uniwersytetu Łódzkiego http://dsp.uni.lodz.pl/druki-do-pobrania/ kandydat do pracy w UŁ RODO klauzule do CV dla kandydata,
  • kopię dyplomu ukończenia studiów wyższych oraz kopię dyplomu uzyskania stopnia naukowego doktora,
  • CV,
  • wykaz dotychczasowego dorobku (publikacji, referatów konferencyjnych, staży i projektów naukowych, itp.),dokumenty potwierdzające odbyte szkolenia, kursy i posiadane certyfikaty (w tym językowe), w przypadku braku certyfikatów oświadczenie dotyczące stopnia znajomości języków obcych.


Termin rozstrzygnięcia konkursu: 06.11.2020 r.

Zastrzegamy sobie prawo przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych z wybranymi osobami.

Wygranie konkursu nie gwarantuje zatrudnienia w Uniwersytecie Łódzkim.

Uniwersytet Łódzki nie zapewnia zwrotu kosztów przejazdu i zakwaterowania.

Klauzula dla kandydata do pracy

Informacje

Data ogłoszenia: 6 października 2020 Termin nadsyłania ofert: 5 listopada 2020 Termin rozstrzygnięcia: 6 listopada 2020
Instytucja: Uniwersytet Łódzki, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych, Katedra Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji Miasto: Łódź Stanowisko: Adiunkt w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych Dyscyplina naukowa: nauki o polityce i administracji Wymiar godzinowy: 1/1
Wyniki konkursu: 1. wyniki konkursu